Nu e man riktigt sugen. Har inte kunnat köra på en vecka. Lyckades spräcka min kolfiberljudämpare Min ett nytt helsystem från DMC är på väg Så till helgen bli det till att åka som bara den :twisted: Ha de!
Fan Ynot våra maskiner är ju nästan identiska snart
Jag har ett comp system och de låter riktigt gött när man trottlar på ordentligt, men på låga varv håller den sig ganska lugn.Jag är från borås så vi har ett par mil emellan oss
Citat från: "bulten_al"Jag har ett comp system och de låter riktigt gött när man trottlar på ordentligt, men på låga varv håller den sig ganska lugn.Jag är från borås så vi har ett par mil emellan oss Oki. Fick mitt system idag. Meeen, det passade inte. Främre röret gick i kylfläckten. Det felar typ 5-7cm Å så står det att systemet är till en Predator 500. Men det är samma siffror som Minhoj har på sidan för Dinli systemet. KOllade oxå på DMC´s hemsida. De gör inte ens system till Dinli ju...? Men oki, motorn ser exakt lika dan ut på Dinlin som på Predatorn.. :? Få ta å ringa de imån.. Det skulle inte behövas göra några mod, ev så behövdes det några brickor mellan ljuddämparfästet å fästet i hojen... Typiskt, helgen förstörd
Tjenare!!!! ja va ska man säga 7-8 mil grusväg med Ante och Jim en söndageftermiddag helt kanon,grymt vägval Jim