nja strypningarna ska ju egentligen inte sitta där så , jadu , finns väl en vid tumgasen, en annan i kröken, slutdämpen ska nog bort , sen finns det väl en i föggen om jag inte har fel ;s
går inge vidare de här du rasmus :wink: :?
Vill du sälja dina vinterdäck? Skicka ett PM
Citat från: "recori"Vill du sälja dina vinterdäck? Skicka ett PMtveksamt ...vill behålla till nya maskinen !!!! annars vill jag ha 6-7 000 för dom !
Citat från: "QuadMaster"Citat från: "recori"Vill du sälja dina vinterdäck? Skicka ett PMtveksamt ...vill behålla till nya maskinen !!!! annars vill jag ha 6-7 000 för dom !Kostar dem ju nya typ! :roll:
till den som inte vet så säljer de ut nya dubbdäck på www.ddp.nu köp 4 betala för 3. vart 5000 plus 262 i frakt för mig för helt nya däck.rasmus vill du ha ett litet tips? gör så här kör med maskinen i vinter, sen byter du bort den i vår mot en snöskoter som du har stående under sommaren å sen säljer den på hösten. detta är det enda sätt jag tror är att du kan få ut mer för din maskin. annars måste du nog ner till 30000:- visst de är mycke pengar att ha låsta. men de är iaf ett tips.[/qokok tror jag avstår från de..., dyker väl upp nån snart som köper hoppas jag , ingen nappar här verkar det som