Citat från: "holiday"Satsa på ett riktigt ställ med byxa och jacka för skoter.Bra mycket skönare än overall tycker jag för skoterkläderna har bättre form för att sitta ner och köra.Kör själv med Halvarssons ställ och har då fungerat bra för både skoter,quad och atv.Mitt tips bara Ok, Tack för tipset. Vad får man ge för ett ställ ? Är det Goretex i dessa ställ ?
Satsa på ett riktigt ställ med byxa och jacka för skoter.Bra mycket skönare än overall tycker jag för skoterkläderna har bättre form för att sitta ner och köra.Kör själv med Halvarssons ställ och har då fungerat bra för både skoter,quad och atv.Mitt tips bara
Citat från: "Blackman"Citat från: "holiday"Satsa på ett riktigt ställ med byxa och jacka för skoter.Bra mycket skönare än overall tycker jag för skoterkläderna har bättre form för att sitta ner och köra.Kör själv med Halvarssons ställ och har då fungerat bra för både skoter,quad och atv.Mitt tips bara Ok, Tack för tipset. Vad får man ge för ett ställ ? Är det Goretex i dessa ställ ?Går nog lös på 3-4000 kr om man ska ha något rejält. Inte Goretex men det är nåt annat, minns inte vad det heter men det står mot väta iaf så man blir inte blöt.
Jag sa ju att jag gav 875:- för en flytoverall på Jula