:evil: :evil: :x :evil: natten mot idag 070914 har någon jävla mongo vart på min ltz 400 o brytit sönder hela tändningslåset.... samt kåpan runt om..men ej ens försökt såga något av mina 2 st klass 3lås,,var av ett satt runt drev/kjedjasedan hade jag kjedan runt stolpe o träräcke på parkeringen utanför lägenheten i örby...säger bara dem har valt fel "biker"... kommer ligga med min ak4 o m90 samt krigsmålad o spana den som ens går 2 meter nära den kommer få minst 1 st jaktskott av kaliber 7.62 i vänster ben den stod i örby... någon som hört sett något?kan även till tjuven berätta att den hojen till hör en jävligtfolk ilsken Securitas vakt för tillfället samt är även Hemvärnssoldat i insatsstyrka med rätt att döda :wink: :twisted: over and out boysp.s är helt med tidigare skrivare om starta medborgar garde inom oss o hälsa på misstänkta o fotoade personer.. för herr poppo gör inget....
Ett tips, Köp en transformator box på 9000V (kostängsel) och anslut till lasträcket och styret. Kan bli en intressant upplevelse för tjuven!?
föreslår att du skaffar ett garage istället för att skjuta någon....