Tuffa grabbar åker flera dagar i veckan...!
CiteraTuffa grabbar åker flera dagar i veckan...! Vad bra.... då hänger du med mig å Tintin på tisdag kväll på en liten endurosväng.... BangarKjelle...... du bara försvann..... 8O 8O Å Matte...sorry för lersprutet..... :wink: :wink: Det var en fin inparkering av Kjelle....
Tackar alla för i går, roligt att komma ut och brumma lite Mvh Steffe
Fan va kul det va!Är det sant att Tarzan aldrig tagit sig över det där diket på egen hand?
Citat från: "Dump"Tackar alla för i går, roligt att komma ut och brumma lite Mvh SteffeKul att du hakade på! Var inte sista gången va?!
Citat från: "Är det sant att Tarzan aldrig tagit sig över det där diket på egen hand? :lol:[/quoteDet e nog ingen som klarat det diket än vad jag vet
Det e nog ingen som klarat det diket än vad jag vet
Fan va kul det va! Är det sant att Tarzan aldrig tagit sig över det där diket på egen hand?
Citat från: "CrashBanditico"Citat från: "Är det sant att Tarzan aldrig tagit sig över det där diket på egen hand? :lol:[/quoteDet e nog ingen som klarat det diket än vad jag vet Ehh.. jo, flera gjorde det igår ju! men vi pratar förmodligen inte om samma dike då
Citat från: "Är det sant att Tarzan aldrig tagit sig över det där diket på egen hand? :lol:[/quoteDet e nog ingen som klarat det diket än vad jag vet Ehh.. jo, flera gjorde det igår ju! men vi pratar förmodligen inte om samma dike då