ja , precisbrändåsen , kumlakolla in www.tribal-x.se
Jajemen, Jag och min polare åker dit imorrn, vi åker fyrhjuling dit ska bli skoj o träffa lite folk o kolla på lertokiga människor Citat från: "Raptor devil"ja , precisbrändåsen , kumlakolla in www.tribal-x.se
det var synd !men men , nya friska tag!nu till helgen 29/9 är det teräng touring på samma ställe , då är det bilar och atv er får oxå köra där då !har varit på ett par stycken och kört runt om i sverige det är ganska kul för då har man bilarna att kolla på när dom sätter sej fast !jag ska dit kom om ni är sugna !från det ena till det andra !Magnus på Hallors glas i nora har oxå en outty 800 och är oxå sugen att leka !fråga honom om han vill följa med ?
Visst kan jag åka till Kga, kanske vi kan åka gemensamt över bergen...det går ju fina vägar via Närkes kil och däröver!...för du bor väl i Nora Fill333?Hmm, kanske vi kan få med Palm oxå???
det fixar vi !jag ska möta ett par atv:er kl 8:00 i karlskogaen id'e är att tala med magnus på hallors glas om han ska dit ! om han kan ta en släpkärra med atv :er .så går allt smidigt Nej man behöver inte snorkel kitt , det har inte jag och jag dök ner så knappt sadeln syndes !liten men rolig bana !