Citat från: "daffan"Lite lustigt att han valt en bild med mig på...och min Dinli på släpet.. Kanske går lättare att sälja den med dig med på bild? Eller inte? Ta och byt maskin du också nu Staffan innan din rasar samman.....för visst fattas det ett antal skruvar, bultar och skydd på den?
Lite lustigt att han valt en bild med mig på...och min Dinli på släpet..
Ingemar skrevCitat från: "ingemar"Citat från: "daffan"nja... en del iaf , men å andra sidan "bor" han på hjuling ! Nädu staffan det var lindrigt.min maskin har gått ca 9000mil sen mars föra året.faan jag menar är inte livet på en ATV med full av äventyr och upplevelse och massor av överraskingar så fort man hittar en stig och måste kolla vart den leder nånstans....nu blir det semesertripp till stockholm från sundsvall nu början på veckan...Faan pojkar!! har man inget intresset då kan man faan lika bra ge faan att titta på en fyrhjuling!!! Det står 2000 mil i annonsen. Har han skrytit i ett tidigare inlägg??
Citat från: "daffan"nja... en del iaf , men å andra sidan "bor" han på hjuling ! Nädu staffan det var lindrigt.min maskin har gått ca 9000mil sen mars föra året.faan jag menar är inte livet på en ATV med full av äventyr och upplevelse och massor av överraskingar så fort man hittar en stig och måste kolla vart den leder nånstans....nu blir det semesertripp till stockholm från sundsvall nu början på veckan...Faan pojkar!! har man inget intresset då kan man faan lika bra ge faan att titta på en fyrhjuling!!!
nja... en del iaf , men å andra sidan "bor" han på hjuling !
Citat från: "Lowest"Ingemar skrevDet står 2000 mil i annonsen. Har han skrytit i ett tidigare inlägg??På mätaren står den nu 11tusen mil men när jag servar maskinen och dom kollar via datan så har den gått ca 2000mil..så den digitala mätaren visar helt fel villket jag trodde åxså att den hade gått så långt..den har haft ett eget liv kanske nåt med fukt eller nåt annat fel...får tyvärr ingen ny mätare utan måste förlita på datan då...
Ingemar skrevDet står 2000 mil i annonsen. Har han skrytit i ett tidigare inlägg??