Hej alla!Nu har jag hämtat den Har varit ute på en runda och kan väl lugnt säga att jag längtar till "avstrypningskittet" kommer...Några frågor:Var sitter strypningarna?Vad tycker ni om bromsarna? Känns riktigt svampiga tycker jag. Blir det bättre eller måste man modda själv?
....GRATTIS..... Idag när vi körde på Arlanda, så var det en Hyosung 450R och Goes450X med. såg skit fina ut och gick skit bra..... Ska du med nästa helg?/Kjelle
Citera....GRATTIS..... Idag när vi körde på Arlanda, så var det en Hyosung 450R och Goes450X med. såg skit fina ut och gick skit bra..... Ska du med nästa helg?/KjelleTackar!Tyvärr jobbar jag nästa helg (eller tur är väl det om man ska kunna finansiera denna bytestakt...)Lördag om två veckor vore kanon, då är jag ledig, strypningarna är borta och har redan två polare som är på då. Kan du då?Förresten: Höll Hyosungen och Goesen ihop efter en dag i ditt tempo :?:
Tack för alla tips!Har uppmärksammat en sak som gör att man blir väldigt fundersam. På Hyosungs hemsida anges torrvikt till 212 kg!!! En jävla skillnad mot de 172 kg som handlarna i Sverige anger... Nån som vet? Har tänkt att gå till botten med detta då jag, liksom många andra, säkerligen har köpt mycket pga av detta.Se länk: http://www.hisntmotors.com/