Citat från: "CrashBanditico"Rent krast så känns det som återförsäljarna borde ha ett åtgärdspaket att gå igenom innan dom säljs!Men som sagt, den är annars helt jävla grym.. Denada <--- Läs, lär, ta in och utbilda.. Annars vill jag tacka Denada för superbra service, och speciellt Ubbe för den proffsiga attityden när jag fick kabelbrand!! :wink:Den proffsiga attityden betyder att han stod för kalaset eller..? :-)//L
Rent krast så känns det som återförsäljarna borde ha ett åtgärdspaket att gå igenom innan dom säljs!Men som sagt, den är annars helt jävla grym.. Denada <--- Läs, lär, ta in och utbilda.. Annars vill jag tacka Denada för superbra service, och speciellt Ubbe för den proffsiga attityden när jag fick kabelbrand!! :wink:
Ja på linhaien var det bra reglage, det håller jag med om.Det kanske finns nån bra på eftermarknaden som man kan byta till.Tuten har jag fått laga 2 gånger i alla fall, kontaktblecket brinner av.Förmodligen för att det tränger in fukt.
Då har nästa fel kommit, trasig bränsle mätare!!!Om jag tankar fullt så visar mätaren det, men efter att kört 3-4 mil så försvinner alla streck och varningslampan tänds,Åkte och tankade fick i 5 liter och mätaren gick upp i topp igen.Sen samma visa igen.Nån som känner igen det?
Skulle laborera lite med stötdämpareinställningen ikväll och de visa sig att jag ej kunde ställa retur trycket på ena stötdämparn bak, finns inga ändlägen och trycket ändras ej. NI SOM HAR X"en! KOLLA DETTA!Prova å hitta alla ändlägen på alla justerings skruvar och känn att de blir skillnad på tryckena...
Citat från: "MR_X"Skulle laborera lite med stötdämpareinställningen ikväll och de visa sig att jag ej kunde ställa retur trycket på ena stötdämparn bak, finns inga ändlägen och trycket ändras ej. NI SOM HAR X"en! KOLLA DETTA!Prova å hitta alla ändlägen på alla justerings skruvar och känn att de blir skillnad på tryckena... funderar på att köpa en renegade 800 eller en 800x, hur mycket bättre är stötdämpare osv är det på x modellen, har fått pris på en 07 ny 113000kr och en 08 128000kr
Citat från: "king quad"Citat från: "MR_X"Skulle laborera lite med stötdämpareinställningen ikväll och de visa sig att jag ej kunde ställa retur trycket på ena stötdämparn bak, finns inga ändlägen och trycket ändras ej. NI SOM HAR X"en! KOLLA DETTA!Prova å hitta alla ändlägen på alla justerings skruvar och känn att de blir skillnad på tryckena... funderar på att köpa en renegade 800 eller en 800x, hur mycket bättre är stötdämpare osv är det på x modellen, har fått pris på en 07 ny 113000kr och en 08 128000krfinns de en x från 2007? jag köpte min x 2008 för 129000, tänkte att ska man köpa så dyr maskin kan man lika gärna lägga till en slant å få de värsta å snyggaste sen hur mycket bättre dämparna är vet ja ej för jag har inget att jämföra med men ja är väldigt nöjd med maskin och möjligheten att justera dämparna är kanon.