Hur många av er har någon gång rastat av en bil ? Antingen testat mot någon polares bil eller på allvar vid rödljuset.
Ni är välkomna att rasta mig precis när ni vill!*kaxig*;-)
haha ja då får man väl först ta och leta på en maskin som är lika "normal" som en viper..finns det några jet-drivna fyrhjulingar tro?hmm..här förefaller ju finnas lite motstånd att ge! speciellt det rullande utedasset i övre högra hörnet måste ju vara ett under av komfort, men man får väl se till att ha rejäl rännskita för att hinna med innan man klipper målsnöret på strippen!http://www.speedforhire.net/4_vehicles_hi-res.JPG
Testade idag mot polarns Bmw M3 GT, mätte upp både 200meter och 400meter (på ett ungefär) Gjorde 3 "vetenskapliga" race, varav jag tog 2 upp till 200meter sen ifrånåkt (såklart). Men resultatet utföll som jag trott, jag tar honom på 200meter, han mig på 400meter...Tilläggas kan ju, att få en start utan wheelie fastän jag hängde med huvudet ungefär vid bullbaren och magen över lyset verkar nästintill omöjligt, men får man testa ett par gånger till så kan man nog få till en kanonstart!