Hej!Någon som vet något om Kazuma? Dom har tydligen en 250 Falcon Adult på G in till Sverige som ser bra ut på bild.Har surfat runt lite och hittat lite info bl.a i USA. Ram mm. ser fin ut men effekten verkar vara lite låg, ca 17 hk. Tänkte ha den till att sprätta lite grus med och pengarna man får ge är inte helt fel, ca 22k på trendimport.se.Skriv gärna en rad om ni vet något om Kazuma.
.. Kazuma 250 ... tål inte ett kallgarage utan är omöjlig att få igång om det är minsta lilla fukt ...
... Kazuma Dingo.. Annars har den gått som en klocka tills nu när det blev kallt ... att få igång den nu är lönlöst ...
Skall du köpa reggat, köp den färdigreggad och inte förreggad. Undelättar starkt för dig..
Jag har aldrig provat själv men allt jag hört om "regbar" är: -Glöm det.. Jag har aldrig hört talas om någon som lyckats med att regga en regbar.
Har aldrig hört talas om att man måste stänga av maskinen för att lägga i backen.. Är du säker på att det är så?
Så EEC-dokument betyder inte att allt är klappat och klart för att inregistrera ATVn som MC?
hej! har själv en kazuma dingo... kan väl inte säja så mycket men det är en trevlig maskin, dock lite svag men den där har 7 hk till, slå till tycker jag folk snackar om kvalitets problem.... det är skitsnack
Citat från: "Veyron"hej! har själv en kazuma dingo... kan väl inte säja så mycket men det är en trevlig maskin, dock lite svag men den där har 7 hk till, slå till tycker jag folk snackar om kvalitets problem.... det är skitsnack tar till bak allt jag sagt :oops: kazuma suger.