Hejsan Jocke72Trevlig inlägg du gör..Du uppmanar just nu alla att inte tävla...Detta är ett sätt för alla att hitta sitt forum..Inte att lämna detta utan hitta ett forum som kanske mer är inriktat på tävling/träning..Även vissa som är nyfikna på detta med tävling/träning..Varför skall man som du bara skriva negativa saker om detta..Har ingen förståelse för ditt inlägg,förutom att du bara vill klaga..Har kollat igenom Atv Centers forum...Tycker det är mycket bra..Antar att det kanske är 20-30st här på forumet som skriver om tävlingar/träningar på fliken QUADRACINGKanske kan man finnas på fler sidor..ju fler vi är desto större blir sporten och utövarna..Vill ju bara dela med mig om tävlingarna/träningarna som finns i SverigeKul för arrangörerna om fler kommerDet kan räcka med 1-2 st förare (Pengar för arrangören)Ps Hittar du några datum på tävlingarna/träningarna under QUADRACING..Just därför vill vi dela med oss med vårt forum..Ej att ta folk från detta forum
SUCK...
Konstigt att du klankar ner på migDå fler andra på forumet skriver att de skall gå in på deras forum för att bli medlemmar..Ta som exempel Ingemar för Atv killarna som kör i skogen..Han har ju gjort så här flera gånger men inget gnäll där inte från ditt håll..Varför..Tycker han gjort ett kanon jobb..Han har gjort detta själv utan andra föreningars inblandning..Jag bryr mig faktiskt inte i vilken klubb förening man är med i..Det viktigaste är att deltaga Ser att du tävlar och är aktiv med trimmning och kunskapHar du kört nån tävling i år eller sitter du bara och skriver..Rob
Tänkte bara bespara alla andra denna skit..Därför postade jag detta till dig..