Goes 520 20 mil service.dom gjorde följande.Ventiljusteringmotorolja, växellåds olja & Oljefilterkontroll av skruv bla till kardanPris: 2079 krvar: Jones MC & FritidKanon killar! Vänliga & lyssnar på vad man har & säga.tyvärr lite långt att åka för mig, men det är det värt.
Citat från: "E-Fire"Goes 520 20 mil service.dom gjorde följande.Ventiljusteringmotorolja, växellåds olja & Oljefilterkontroll av skruv bla till kardanPris: 2079 krvar: Jones MC & FritidKanon killar! Vänliga & lyssnar på vad man har & säga.tyvärr lite långt att åka för mig, men det är det värt. Jäklar va dyrt. på min Golf4 01 kosta 9000mila service 1700kr på en bra värkstad :/Se vad dom tar för 200mila på min Dinli då =//
Enligt användar manualen så skall första oljebyte i motorn ske vid 25 mil ventiljustering vid 100 mil byte oljefilter 100mil så undrar vad dom fått 10:e milaservicen ifrån ett sätt att dra in lite extra stålar bara eller?
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️