Rille: Finns det något försök gjort (av er eller någon annan ni kan peka på) med att bestycka en ADLY 300 med de saker du räknar upp. Jag tänker då främst på trimdelarna. Skulle vara kul att veta vad för resultat en sån investering skulle ge.
surrade med en firma som helt enkelt sa...honda 300 trx har en grövre krök orig än adlyn.Så jag har beställt en för att se, om det stämmer... Stämmer det så har jag fått billig trimmpipa, stämmer det inte har jag en "ny" orginalpipa till besiktningen nästa år...billigt bidde det iaf, 760krPassar den rakt av kommer jag att lägga ut hondas art no.Obs denna pipa ger troligen inte lika mkt effekt som en duncan pipa, men ett bra budget alternativ...
Citat från: "st0kk"surrade med en firma som helt enkelt sa...honda 300 trx har en grövre krök orig än adlyn.Så jag har beställt en för att se, om det stämmer... Stämmer det så har jag fått billig trimmpipa, stämmer det inte har jag en "ny" orginalpipa till besiktningen nästa år...billigt bidde det iaf, 760krPassar den rakt av kommer jag att lägga ut hondas art no.Obs denna pipa ger troligen inte lika mkt effekt som en duncan pipa, men ett bra budget alternativ...så d va priset för både krök och dämpare eller vad?
Citat från: "Moonken"Citat från: "st0kk"surrade med en firma som helt enkelt sa...honda 300 trx har en grövre krök orig än adlyn.Så jag har beställt en för att se, om det stämmer... Stämmer det så har jag fått billig trimmpipa, stämmer det inte har jag en "ny" orginalpipa till besiktningen nästa år...billigt bidde det iaf, 760krPassar den rakt av kommer jag att lägga ut hondas art no.Obs denna pipa ger troligen inte lika mkt effekt som en duncan pipa, men ett bra budget alternativ...så d va priset för både krök och dämpare eller vad? bara krök, jag har redan slipon system...Men kommer väll att måsta jaga reda på orig så småningom.. för bes