Allround är väl vad som kännetecknar KFX, bra på allt men inte bäst på något. Otroligt stabil på vägen, mycket bra framkomlighet i terrängen tack vare kardan istället för kedja och utbudet på lull-lull tycket jag inte det är något fel på.
Vill du ha en rolig allroundmaskin Raptor 700 eller LTZ 400 iofs e nog KFX:n kul lite sämre utbud på lulllull tror jag
Filter och insug, helsystem, PCIII/Dobek och 15T framdrev är väl det första man bör göra om man vill ha mer ös. Dynatek, kam och kolv blir väl nästa. Eller varför inte skaffa turbokittet direkt...
Precis, dåligt flöde. Kolla skillnaden mellan Pro design och K&N. http://www.raptorforum.com/forums/showthread.php?t=62 Orginal fram är 14T.Kolla i servicemanualen, där har du all info om oljebyten o.s.v.http://www.maxmekker.com/atv.aspDahlbäck har kampanj på turbokittet, endast 25.000:- nu.http://www.yakahosu.com(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)