Hoogan: han menar att det var bra skrivet... Jag håller med också, mycket snack från få personer. Själv åker jag dinli, tycker det är en kanonrolig maskin, dock så råkade jag ut för brända ventiler efter 225 mil så den står på verkstan nu. Skruvar får man faktiskt dra åt, även om ÅF har gjort det också, för dom lossnar. Annan "grövre" sak jag råkat ut för var att bromsoket bak kroknade, annars är det bara småsaker som att lampor/blinkers skakar sönder.
Bästa du kan göra är att snacka med Klotsvenne han har både en Dinli och en Ltz.Annars kan du ju söka på Atvcenter så får du ju se vad Dinli står för. Nej lägg till några kronor å köp en Ltz så får du vara glad i varje fall över 700mil som min gått nu utan större problem. Det ända som gått sönder har varit självförvållat.Sen har man ju från SERIÖSA ÅF att dem har slutat ta hem Dinli å ha dem som utställningshojar i butik för det finns så mycket bättre maskiner (om man vill göra en kund nöjd) längre än 250mil. Vet tre stycken Dinli av årsmodell 2006 som ventilerna har rasat på vid 250mil. Hmmm undrar varför så många vill sälja sin Dinlisar anno 2006!