Min åker bort den med snart, kanske även min x5a kan få delad bakaxel
haha, du har legat bakom en hjuling som följer underlaget likt en tusenfoting hör jag.. blir skönt att slippa se din kines lyfta ena baktassen och markera revir överallt..
Det kan så va, har även fått se "tusenfotingen" rulla runt och visa magen Nu är iaf krängar-staget borta och jag har precis kommit hem efter en tur i skogen, och ja det blev stor skillnad, nu upplever jag framaxeln som stel istället Får se om jag kan släppa något mer på fjäderspänningen fram, men helst skulle man ju ha de justerbara dämparna fram också. Efter vägen kränger han betydligt mer, men det har ingen stor betydelse då jag kör mest i skogen. Så jag rekommenderar att ta bort krängningshämmaren om ni kör mycket i skogen
haha, kul att jag hade rätt när jag nämnde det för dig för ett halvår sen;) och angående tusenfotingen som visar magen, det är nog nåt du bara drömt
Trådlyft!Ni som har plockat bort krängninshämmaren, hur blev maskinen att köra på vägen? kränger det som fan och vill tippa?Är det så stor skillnad i skogen att man bör ta bort den?
'Om du hade orkat att läsa alla inlägg så hade du inte behövt fråga