1
Cectek / SV: CECTEK 500 EFI Gladiator , Officiell tråd.
« skrivet: 29 januari 2011 kl. 22:11:40 »
Japp, säkert är det på det viset som beskrivs av föregående skribent. Hur som, är min maskin riktigt bra, kört 15 svenska mil nu alltså, 150 km, maskinen startar alltid, går bra, fastän den är strypt. Den gör 70 km som bäst nu, men då ska man hålla i styret väl. Hört att 9000 SAAB fälgar passar för snabbare körning och för bättre väghållning. Cetek Gladiator är inget att klaga på, den är bra, men terrängdäck och mer än 50 km, är lite för bra, i varje fall för mig...
Kört lite runt idag. Över skarsnö som knappt bar och det var minst sagt jobbig för maskinen, men den klara det galant. Hondaägarna var "impade" över Gladiatorn, den gick klart bäst. Visst, med diffar inkopplad fram och bak och full gas, så har man ett visst övertag...
^-^redigt bra maskin hitintills. Jag är mycket nöjd med den s a s.
Kört lite runt idag. Över skarsnö som knappt bar och det var minst sagt jobbig för maskinen, men den klara det galant. Hondaägarna var "impade" över Gladiatorn, den gick klart bäst. Visst, med diffar inkopplad fram och bak och full gas, så har man ett visst övertag...
^-^redigt bra maskin hitintills. Jag är mycket nöjd med den s a s.