Citat från: "QuadMaster"jag låser min vid drevet o bromskivan med ett cykel/mc lås ...... :roll: det finns inget försäkringsbolag som vill försäkra min dvx eller liknande... Hur är det möjligt?
jag låser min vid drevet o bromskivan med ett cykel/mc lås ...... :roll: det finns inget försäkringsbolag som vill försäkra min dvx eller liknande...
Fick med en nyckel ring (sån som barn har, ett färgglatt spiral gummi snöre)Som man kan fästa så man inte glämmer låset.Men jag har aldrig andvänt det.Var nära att förstöra bromsoket engång, men som tur var startade jag lungt och fint. Jag vrukar alltid starta lungt i fall man glömt låset.
eftersom det finns regskyltar och offentliga register, adress osv att tillgå så.. hmm ska man verkligen lägga upp hur man förvarar och låser sina värdefulla ägodelar? jag låser fast min i en Haubits 77b precis framför eldröret , alltid laddad med fullt krut så den som försöker ngt får sig ett riktigt skjut... jag sover i sittande ställning med eldgivningsspaken i handen... Krille
77B har egen drift, så den kan dra quaden.För övrigt en mycket fräck maskinpark!