annars kan du såga upp ett hål i taket på petes van...o montera dit en kulspru......... o åka o "HÄMTA" ditt paket...zacka kör..... 8O 8O 8O
Verkar som det kan lösa sig, är för feg för att skriva om hur, här och nu, tänk om nån på posten i malmö åker t.ex suzuki och är jätteavundsjuk på alla fina yamaha (kan ju inte klandra dom)-berättar om några dagar.Tack för alla svar!!!!!!!!!!
Gick inge vidare, pratade med Greg i usa, han hade märkt lådan med gift (gåva) och inget kvitto eller liknande i lådan så jag fråga om det var ok om jag körde med det, att det var en gåva, men då skrattade han (det är sant) och sa att det nog är en bättre ide att säga att det är utbytes grejer på garantin, men då hade dom väl givetvis frågat efter kvittot på när jag köpte grejerna???Hursomhelst så slanta jag upp, orkade inte tjata mer med han i usa. Grejerna kostade 8200 inkl. frakt. Sen fick jag betala 100 pix för postens avgifter 309 för tull på industriprodukter och 2171:- för mervärdesskatt.Surt sa räven
Nejnej, The home of the free and country of patriots
Citat från: "FreddeDalarna"Nejnej, The home of the free and country of patriots ok- afghanistan då alltså ..