Sorry att jag inte dök upp, men hojen e lite trasig om man säger så.. Ska svetsas på fredag, så på tisdag kommer jag igen..
Citat från: "RaptorMicke"Sorry att jag inte dök upp, men hojen e lite trasig om man säger så.. Ska svetsas på fredag, så på tisdag kommer jag igen.. Vad har du gjort nu med nya fina hojen?
Citat från: "Hubbe"Citat från: "RaptorMicke"Sorry att jag inte dök upp, men hojen e lite trasig om man säger så.. Ska svetsas på fredag, så på tisdag kommer jag igen.. Vad har du gjort nu med nya fina hojen?Åkte lite för mycket bakhjul... Blev en riktigt miss om man säger så.. (ingen klotning iaf )
Citat från: "RaptorMicke"Citat från: "Hubbe"Citat från: "RaptorMicke"Sorry att jag inte dök upp, men hojen e lite trasig om man säger så.. Ska svetsas på fredag, så på tisdag kommer jag igen.. Vad har du gjort nu med nya fina hojen?Åkte lite för mycket bakhjul... Blev en riktigt miss om man säger så.. (ingen klotning iaf )Vad har du lyckats göra nu ? Skulle bra gärna vilja veta eftersom jag också kör väldigt mycket bakhjul.