Eller köp min för 48" med nya nerfar, handtagsskydd och annan bumper....
Nä, den får nog bli kvar ett tag om jag inte hittar en snorbillig LTZ....men den risken är liten. Får jag 48" så säljer jag den iallafall. Då har jag gått lite förlust, men haft mkt skoj !Jag kan ta lite bilder på min när alla prylar är monterade....om du är intresserad ?
Citat från: "spectorbass"Repig....slitna kåpor vid fotpinnarna....är vad jag kommer ihåg. Äh...för mkt pengar för maskinen helt enkelt. Pruta som faen på Blockett istället. Finns ju flera som gått lite och som säkert inte ens varit närheten av terräng eller bana.Min gav jag ju 46" för, plus 1000:- i "frakt" från Edsbyn till Sthlm......och den var/är i klart mkt bättre skick !...men oavsett vad du köper så lär du bli nöjd !!! Ok,får väl tacka dig då så slapp jag åka 30 mil å inse att det va sleten :wink: Då blir det attt fortsätta hålla kolla på blocket då:)
Repig....slitna kåpor vid fotpinnarna....är vad jag kommer ihåg. Äh...för mkt pengar för maskinen helt enkelt. Pruta som faen på Blockett istället. Finns ju flera som gått lite och som säkert inte ens varit närheten av terräng eller bana.Min gav jag ju 46" för, plus 1000:- i "frakt" från Edsbyn till Sthlm......och den var/är i klart mkt bättre skick !...men oavsett vad du köper så lär du bli nöjd !!!
haha... slitna kåpor vid fotpinnarna... killen som kan!! fan det blir dom ju vid första turen + att lacken på ramen dör man har vaderna emot far efter första turen.. heheCitat från: "pirre7"Citat från: "spectorbass"Repig....slitna kåpor vid fotpinnarna....är vad jag kommer ihåg. Äh...för mkt pengar för maskinen helt enkelt. Pruta som faen på Blockett istället. Finns ju flera som gått lite och som säkert inte ens varit närheten av terräng eller bana.Min gav jag ju 46" för, plus 1000:- i "frakt" från Edsbyn till Sthlm......och den var/är i klart mkt bättre skick !...men oavsett vad du köper så lär du bli nöjd !!! Ok,får väl tacka dig då så slapp jag åka 30 mil å inse att det va sleten :wink: Då blir det attt fortsätta hålla kolla på blocket då:)