Har haft en barossa och pendlat 2 mil tur och retur.Lite ostabila på vägen tycker jag vibrerar och vandrar så man knappt vill åka mer än 80km/hBytte sedan till en adly 300 oh fy fan villken skillnad.Så enligt mig så pendla med en sådan 3 mil nej aldrig i livet!Kolla om du hittar en annan för dom pengarna tex, en 300 alt kymco kxr 250 dom går kanon på vägen men kymcon är lite klen i topp fart.Adly 300 är en kanon maskin bredare och längre samt att back är standard hade ej det på min barossa så den saknaden vart större än jag trott.
däcken är några maxxis om jag minns rätt, alufälgar var det med, ser väl ut som vägdäck? en bild; http://www.minhembio.com/bild/141802.jpghur ska man ställa framvagnen då? toe-in hur mycket? har camber caster eller vad det heter nån betydelse? har dämparna nån betydelse hur de är ställda?den är som ny, inte en repa, bara gått asfalt, inget glappar nånstans... så om en del är så nöjda borde det gå att justera?klart det e skillnad på en raptor, illa vore väl annars med tanke på prisskillnad...
ahh tack för alla tips grabbar, hur är det med lufttrycket då? 0.3kg står det på skylten, känns lite? sen märkte jag förut att den inte orkar på 5.an, kommer till typ 70 på 4.an sen blir det ingen skillnad på sista växeln, göra nåt med förgasaren?