Hallådär Ingemar. Men hur har du lyckats vara utan både hjuling och dator så du kommer åt Atv-center? 8OJa å va var det då som var under granen? Ingenting... den rymdes inte under Som en liten unge kunde jag inte hålla mig utan öppnade 2dagar före... och nu är premiärturen avklarad också... körde tills fingrarna domnade bort :wink: (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Citat från: "Mickev"Hallådär Ingemar. Men hur har du lyckats vara utan både hjuling och dator så du kommer åt Atv-center? 8OJa å va var det då som var under granen? Ingenting... den rymdes inte under Som en liten unge kunde jag inte hålla mig utan öppnade 2dagar före... och nu är premiärturen avklarad också... körde tills fingrarna domnade bort :wink: (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)WOOOW!!!! 8O LÄCKERT 4X4 det var då ingen dum julklapp du fick av tomten..nu behöver du inte tänka på att du komma att sitta fast i nån lervälling utan snarare att du får hjälpa andra maskiner i ställe..hehe...kör lungt och grattist till maskinen.....ingoDu!!GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!
Hej där pete..jaa det blir allafall ingen Can-Am eftersom jag blev så besviken på min krånglade så sen jag köpte den...kanske kymco 300/ raptor 700 eller kawa 700 4x4..man få se vad plånboken säger i vårsidan....ingo