Citat från: "nordman"Min plan är att ha 255/60 R15 bak och 235/65 R15 fram. 4/100 alufälgar. Spacers bak men hoppas slippa fram. Gummiskärmbreddare från Rindab. Troligen rörbars runtom som följer skärmkonturerna, fram med plats för fjärrljus och bak två röda ink. blinkers. Mittenljuset går bort.Nordman, hur gick det med ditt Stats-SUV bygge? :wink: Nu måste det väll finnas bilder?Är lite intresserad av vilen typ av bilgälgar du fick tag på och hur breda sulor du kör på.Fotta och visa!
Min plan är att ha 255/60 R15 bak och 235/65 R15 fram. 4/100 alufälgar. Spacers bak men hoppas slippa fram. Gummiskärmbreddare från Rindab. Troligen rörbars runtom som följer skärmkonturerna, fram med plats för fjärrljus och bak två röda ink. blinkers. Mittenljuset går bort.
Ser båda dina inlägg. Ja ja, Men det var väl inte så illa. Nu hade jag hoppats få se ett par bilfälgar men, men.Like kul att se en annan färg på CF:en iaf.Och baklyserna var inte så illa. Tyckte det såg bra ut.Kul att du använt den så mycket.
Citat från: "Brodde"Ser båda dina inlägg. Ja ja, Men det var väl inte så illa. Nu hade jag hoppats få se ett par bilfälgar men, men.Like kul att se en annan färg på CF:en iaf.Och baklyserna var inte så illa. Tyckte det såg bra ut.Kul att du använt den så mycket.Här kan du se bilfälgar på min CF..: http://funride.jetshop.se/pub_images/large/CFMOTO-FUNRIDE1_2703.jpg
Citat från: "Chivas"Citat från: "Brodde"Ser båda dina inlägg. Ja ja, Men det var väl inte så illa. Nu hade jag hoppats få se ett par bilfälgar men, men.Like kul att se en annan färg på CF:en iaf.Och baklyserna var inte så illa. Tyckte det såg bra ut.Kul att du använt den så mycket.Här kan du se bilfälgar på min CF..: http://funride.jetshop.se/pub_images/large/CFMOTO-FUNRIDE1_2703.jpgDet är oborrade bilfälgar från början som är borrade till 4/110.Är det Opel fälgar du har? Hur är väghållningen med bilfälgar? Den måste ju gå betydligt stadigare efter landsvägen?
Skall du byta till en annan maskin, eller har du lessnat på detta otroligt roliga nöje?
Ser trevligt ut.Var det Funride som hjälpte dig med borrningen eller kunde dom förse dig med den oborrade fälgen?Hämtar ut egen maskin innom kort från samma goda leverantör, och ett par vägdäck är inte så dumt kanske...