Ang Blade 425:an, måste man byta cdi-boxen som kostar? xxx kr, har bara kört den väldigt lite, det jag vart irriterad på är att man måste aktivera bromsen vid iläggande av vxl, annars stannar maskinen, för övrigt gillar jag "bakpartiet", nackdel är oxå stel bakaxel. (terrängkörning)CF Moto har jag ej provat ännu ( skall göra i veckan)
provkörde båda idag i skogen ,men fasnade för den ena ,på grund av följande bättre botten drag satt bekvämare ,känndes så rätt för mej..det får bli en cf_moto ,,det roliga va när vi kom tillbaka & snackade med killen i affären, så frågade han en massa om vad vi tyckte om maskinerna ,,sen när vi hade berättat vad vi tyckte ,,efter som vi båda tyckte att det var bättre drag i cfen .så sa han att tgb hadde dom tagit bort stryppningarna i men cf var fort farande bara 20 hk tgb var väll ca 25 hk i men både jag & polarn tyckte att det var bättre drag i cfen. så vi har beställt 3 st nu kul va
Grattist till maskinen..Grabbarna på DENADA är ett trevlig gäng..träffade dom på träffen i myckelgensjö AUG 2006 och det var dom som delade ut Warnvinchen när jag vann den..Ingemar