har tagit reda lite om dem nu om va man ska göra å så man ska ha fett i alla fettniplar man ser på hojen de e typ 6-8st. däcken får max vara 0,4-0,5kg om de e mer så hoppar man av vägen typ eftersom gummit e så hårt. eftersom de läcker om däcken när man får dem så ska man dra åt ventilerna i däcken eftersom de e inte åtdragna därför de pyser ut luft. de e det ja fått reda på om de som ja har hört vart fel här
Någon som prövat att hoppat nåt med sin badboy än?Vore bra å veta innnan man börja flyga i skogen med den så att den håller:D
Citerahar tagit reda lite om dem nu om va man ska göra å så man ska ha fett i alla fettniplar man ser på hojen de e typ 6-8st. däcken får max vara 0,4-0,5kg om de e mer så hoppar man av vägen typ eftersom gummit e så hårt. eftersom de läcker om däcken när man får dem så ska man dra åt ventilerna i däcken eftersom de e inte åtdragna därför de pyser ut luft. de e det ja fått reda på om de som ja har hört vart fel härVart sitter alla de fettnipplarna de enda jag har hittat sitter på spindellerden. Minibike sa att man skulle ha i ca 1kg i däcken. Läser man på varnings lappen som sitter på högerframskärm står det att det rekomenderade däckstrycket är 1 Kg och att man inte får ha lägre än 0,8 kg.
Hello Bad Boys!!Nu får vi hålla ut kik på Poweronatv.se för jag talade med Johan och han sa att det skulle läggas ut bilder och ljudklipp på nya effektsystemet dom fått idag! Dom har tagit hem två olika system, det andra sysytemet skulle dom få hem imorgon!Han sa att den som dom testade i morse tyckte han var helt underbart, lät som en 300cc! Hela systemet är kråmat!!! Blir till att köpa ett sådant!! Synd bara att man inte köpte hojjen hos dom för då får man ju delarna billigare!! //Danne
BASHAN 200cc Hawaii den ej vägreggade versionen har full flödes avgassystem så det borde gå att få tag på som reservdel. Det ska inte kosta en förmögenhet att köpa...Annars gör som mig åkte förbi bil verkstaden å titta i containern se där ett avgas till en liten japps eller nåt... å så hem kapa & svetsa på med lite färg (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..) Gratis några timmars arbete bara låter GRYMT går bättre me :twisted:
någon industrifärg som jag hade kvar efter svärfar....klarar 600grader...snyggt till en början :roll: (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)