har du bakre fästena så de hänger mot ramen (tvärgående staget) bara?
Citat från: "Bjornee"har du bakre fästena så de hänger mot ramen (tvärgående staget) bara?Nej det som inte finns med på bilden är ett fyrkants profil som sitter längst bak fastsvetsad på själva svingen. Där svetsades även förlängaren fast. Sedan är det bara sätta distanser mellan förlängarna så man kan dra åt dom!Ska ut och ta ett bättre kort.//Daniel
Citat från: "rikard_eks"har fått på mitt speedway system nu. Låter gött som fan men nån riktigt dunder effekt vet jag inte om det gör lite starkare 1 och tvåan kanske. hållt på och flytta nålen fram och tillbaka. kan ingen som har riktig koll skriva ner en liten novell hur man gör för att få den riktigt bra.. läste att nånhade sin gick i 95 och varva ur på fyran. Vad har du gjort då?? munsycke nål drev osv. och nya bustningar och bästa spindelleder och sånt..kan ingen som har riktigt bra koll skriva ner allt detta. tror det är en riktigt vettig maskin för 15900 om man bara byter lite små grejertjena!ja får upp min i 95 då har ja 16drev sen ställ upp nålen så den e alltså näst längst ner för när man tog den längst nber så gick den för surt..sen får du ställa in luften me skruva in den helt sen skruvar du ut den 3½ varv så går den kannon..min reser sig lite smått på backhjul när man drar på i 1:an och när man växlar upp te 2:an
har fått på mitt speedway system nu. Låter gött som fan men nån riktigt dunder effekt vet jag inte om det gör lite starkare 1 och tvåan kanske. hållt på och flytta nålen fram och tillbaka. kan ingen som har riktig koll skriva ner en liten novell hur man gör för att få den riktigt bra.. läste att nånhade sin gick i 95 och varva ur på fyran. Vad har du gjort då?? munsycke nål drev osv. och nya bustningar och bästa spindelleder och sånt..kan ingen som har riktigt bra koll skriva ner allt detta. tror det är en riktigt vettig maskin för 15900 om man bara byter lite små grejer
Citat från: "V-master"Citat från: "rikard_eks"har fått på mitt speedway system nu. Låter gött som fan men nån riktigt dunder effekt vet jag inte om det gör lite starkare 1 och tvåan kanske. hållt på och flytta nålen fram och tillbaka. kan ingen som har riktig koll skriva ner en liten novell hur man gör för att få den riktigt bra.. läste att nånhade sin gick i 95 och varva ur på fyran. Vad har du gjort då?? munsycke nål drev osv. och nya bustningar och bästa spindelleder och sånt..kan ingen som har riktigt bra koll skriva ner allt detta. tror det är en riktigt vettig maskin för 15900 om man bara byter lite små grejertjena!ja får upp min i 95 då har ja 16drev sen ställ upp nålen så den e alltså näst längst ner för när man tog den längst nber så gick den för surt..sen får du ställa in luften me skruva in den helt sen skruvar du ut den 3½ varv så går den kannon..min reser sig lite smått på backhjul när man drar på i 1:an och när man växlar upp te 2:anDenne innställning funkar fint med orginalmunstycke. med 120 i så skruva ut luften ett varv till funkar för mig