Citat från: "Kaxig"Det blir bra detta! Ska bara göra service på den också!! Junior, grus och mack är grus och makadam, ett stort sandtag som ligger mot havsbadet!antog att det var nått sånt men alla byar har ju egna slang på ställen där man brukar hänga..hur många blir vi då??som är säkra kort på att dom kommer.är ju en bit att åka så man vill ju att det kommer nån också.
Det blir bra detta! Ska bara göra service på den också!! Junior, grus och mack är grus och makadam, ett stort sandtag som ligger mot havsbadet!
Hej Igen !Vi kommer minst 2 st från skellefteå på söndag, kanske någon fler beroende på rygg smärta och kärringar som ska shoppa!Vad ska man sätta på för däck då?Blir det mest grus och sandtag eller ?Gatdäcken biter så kasst i sanden .Finns det någon som orkar köra med oss på måndag kväll då?Vi vill ju köra när vi väl är uppe i piteå!Mvh David
Om det nu inte blir fest ikväll (vilket det lät som) så kommer jag som sagt. Men jag tror fan jag skippar festandet nu när det verkar bli lite mer folk än vanligt !
Skulle vi bara köra, eller ska man ha me sig nåt att grilla och sånt då?
Citat från: "Elin"Skulle vi bara köra, eller ska man ha me sig nåt att grilla och sånt då?Tror inte det var tanken att grilla, men det går ju att ändra på. Vi kan ju annars våldgästa nåt matställe. Verkar ska bli schysst väder som sagt!