Blev väckt för kanske en halvtimme sedan. En kvinna som berättar att hon ringer från polisen i Luleå frågar om jag har ett fordon av märket Standard Motor Corp, gulaktig. Joo, visst. Det är ju min fyris. "Vet du var du har den?" Yrvaken, jaaaoooNÄHÄ! Den står inte utanför altanen som den gjorde när jag gick för att sova. "Är det någon som ska ha den nu?" Har john kört den till jobbet? Näänää, knappast! "Polisen i Piteå har hittat den på ett släp" Holy crap! Har tror man att man ligger och sover i sin säng i det fridfulla kvarteret och att fyrhjulingen står tillräckligt bökigt till. Fan, JAG ids ju nästan inte flytta på den Men vill man mycket så: visst, då är det inga problem att rulla iväg den. Detta betyder alltså att nån tjuvjävel har tafsat på min älskade fyris! Kan man anmäla dom för trakasserier? Tanken äcklar mig! Men fyris ska få en stor kram när hon kommer hem! (joo, det är en hon, man måste ju ha lite könsjämvikt bland grabbarna). Hoppas hon är tillbaka fort. Den snälla polisen sa att dom skulle ringa på morgonen så jag skulle få sova. Får väl se om det går att sova... Vad ville jag ha sagt med detta då? Förutom ren terapi så: Kanske polisen är i vägen i grustaget, men dom är inte dumma att ha ändå! TACK en gång till!