Anledningen var att jag idag la en order på en Raptor 700R -15.
Hallå på er!Nu tyckte jag att det passar med att bli medlem på forumet. Har läst till och från under längre tid här.Anledningen var att jag idag la en order på en Raptor 700R -15. Förväntningarna är stora, kommer vara som ett barn på juldagsmorgonen i ca 10dagar framöver tills raptorn blivit avsläppt hemma hos mig. Första quad-maskinen för min del. Hade en udda variant av Goes förut, vart inte så poppis. 330'nNär jag pratade med ÅF så fick jag till svar att det är ett företag som bygger om dem enbart. Och när det gäller strypningen så fick jag med en instruktion hur jag ska göra, är i princip bara en kabel det hänger på, elektroniskt altså. Tror de mumla något om en bränsleregulator under limpan
Grattis!Sa han nåt om lyset? 10 dagars leveranstid, den ÅF känner jag till tror jag, det var han som sa till mig att det var e-märkta lysen original (vilket jag inte tror på förrän jag ser det).Kolla gärna!
Låter som du köpte från Biketrade Mycket bra val!
Bekräftar att det sitter e-märkta lysen när man köper från ovanstående firma.När jag ändå hade karln på tråden så beställde jag en maskin.Tog bara 5 år av velande ...