Har även jag Sonys HDR AS15. Ruskigt nöjd med denna! Kolla mina klipp på youtube för en liten fingervisning om hur kvaliteten blir. Filmat med 1080 och 30fps. Kan även filma i 60fps, samt 120fps då super slowmotion.
Det var ju bra kvalité Fick man med några fästen till kameran?Såg riktigt kul ut
Ja riktigt skoj i ökna Ja man får med 2 fästen. Ett välvt för exempelvis hjälm, och ett plant. Man får även med ett vattentätt hus till kameran.Det är riktigt häftigt att filma i 120fps, dock blir det inget ljud då.
Var där förra vintern och körde.Är lite små sugen på en sån kamera, kan ju vara bra att ha 2 med sig Bra batteri tid?
Ja, en på hjälmen, och en på nåt lämpligt ställe på ATV:n Ja jag tycker batteritiden är helt ok. Låter man den vara ifred och filma i lugn o ro räcker batteriet riktigt bra, men fipplar man lite med den, typ med appen och ändrar på inställningar stup i kvarten så tar det slut på en halvdag.Men det är ju vanlig USB kontakt, så det är bara att ta med en mobilladdare och ladda den på ATV:n medans kaffet intas