Är jäkligt nöjd med min Cf. Har snart rullat 400 mil. Men enligt några så kallade proffs, så är man ju tydligen mindre vetande när man har en sådan maskin. Tycker det är fantastiskt att man kan få en ny Cf för under 50 000.Har själv en x8 som då kostar 85 000=måste ju vara det absolut sämsta man kan köpa.
Ingen här har sagt att CF är det sämsta man kan köpa, det är hur ni tolkar kritiken.För 85000 måste man få jämföra andra maskiner i samma prisklass.Du kommer nog inse vad vi menar nu när din son köpt en outlander (trots den är beg.)
Jag får ju äran o hämta den ihop med Fenris.För den lär väl inte hålla de få milen hem.Utan skall åka släpvagn.Haha
Varför köpa en rolex klocka för 50000 när jag kan köpa en kina klocka för 100:-Ok Rolex håller 25 årkina är skit håller bara 5år
Vill ni se kvalitén på en CF moto så är ni välkomna hem till mig!! Har en av Sveriges absolut första 500:a!!! Har ingenting att klaga på och den har varit med om en hel del saker under årer även om den inte har så många mil på mätaren!!! . Men många skogstimmar har det blivit!!! Ända jag har att klaga på är frambromsarna som slits bara man tittar på dom!!! . Med vänlig hälsning, Anders
trevligt,Vore ju kul med en bild på den om det går att ordna! Funderar på större hjul också....