"Streamline Carbon Fiber Steering Stabilizer"kan ju ha nånting med saken o göra. (eller snarare enbart med saken att göra beroende på hur man vill se det)ang spårkännsligheten och nervositeten så beror det på många saker, men generellt så är ju hjulbasen för smal för "bil" spåren i våra vägar och ganska uppenbarligen inget att jämföra med t.ex en MC då man på en MC har en GYRO effekt på styret. (därför du kan släppa styret och hojjen vill gå rakt fram)Detta är helt irrelevant på ett 4 hjuligt fordon med såpass små däck i omkrets, och hjulen kommer aldrig va såpass balanserade och paralellt inställda att dom vill gå åt exakt samma håll. (jo britsmar dom vill gå framåt, ja ok men det va inte riktigt de ja ville få fram) Breda framdäck = mer kontakt/tendens att följa med underlaget och mer kraft i styret. "vingligt"Smala framdäck = Allt ovanståendes motsatsja juste, crossdäcken är ju smala och har väldigt lite kontakt yta Men som sagt det är ju många faktorer som spelar in. Dock är ju flera mer eller mindre irrelevanta i sammanhanget.
jag upplever MIN Raptor mindre vinglig när den är sänkt och med vägdäck
Du är ju en av få med denna upplevelsen Nu är man inte ens trött i ryggen efter 30-40 mil.Med sänkning och vägdäck var man ju mörbultad efter 10.Man fick ju sitta på helspänn när rycken kom i styret.Sjukt obehagligt