Jäkla lista! den lär ju röra på sig sen Har väl fingret på beställknappen för cam och kolv, samma som du valt.Men det känns lite obehagligt att fila kolvringar och sånt själv Gör gärna en guide sen om du ska göra det själv, kammen är ju lätt på din 2013
Min blev ju helt ny maskin från halv till full gas med bara avgas,box och insug.Skulle vara spännande och se vad cam och kolv gör
Ja om jag får ihop den Köpte inga spacers fram då jag funderar på nya a-armar... men det får bli ett annat kapitel.
gooffroad.se* Powermadd Star Series Färg: Svart/svart* Powermadd spegel Star seriestqsatv.com* Black DMC Force 4 duals + 2 QC's* FCI with box* PC5 With Auto tune Kit add on* Front Sprocket 15t* Rear Sprocket 36t* ATV Ultimate Anti-vibe Package (Flexxbar + more)* Pro Armor Revolution Nerf Bars with Heel Guard Plate* Hotcams Camshaft stage 3* JE High Compression ATV Piston, 102mm 11:1* Dura Blue Rear wheel spacers EZ Fit, 2.5"* Motion Pro Clutch Cable* Motion Pro Throttle Cable* Bullhorn bumperloeffler-quads.eu* 1 Satz Alu-Felge 5 - 8x10 + 10x10 mit Teilegutachten f. Yamaha* 2 x 195/50-10 (17,5x7,50-10) 35Q Maxxis Spearz M-991* 2 x 255/40-10 (18x10-10) 46Q Maxxis Spearz M-992
Helvete vilken beställning! detta kommer följas
Hoppas jag får allt imorgon. Någon som beställt av tqs som vet hur det levereras ifrån Arlanda? Fick mail om att dom försökt leverera i Fredags men eftersom jag är på lantstället kan det bli lite klurigt.
Tar du express så kommer det till postens utlämningsställe.Står utlämning misslyckats och så anländer det till posten.Spårnummer du fick funkar på posten.se