Bör kanske tilläggas att BBG's brute force inte är helt orginal... Den går som ett troll..
Citat från: "STENE"Bör kanske tilläggas att BBG's brute force inte är helt orginal... Den går som ett troll..Den går bättre än orginal, men jag tror jag blir ifrånkörd av 800:an iaf, troligtvis ingen jätteskillnad men dock ...fast de gör inget, för kawan är coolare! :wink:
Citat från: "BigBadGrizzly"Citat från: "STENE"Bör kanske tilläggas att BBG's brute force inte är helt orginal... Den går som ett troll..Den går bättre än orginal, men jag tror jag blir ifrånkörd av 800:an iaf, troligtvis ingen jätteskillnad men dock ...fast de gör inget, för kawan är coolare! :wink:den kanske är coolare när du inte råkar komma åt 2wd / 4wd knappen :-)
Citat från: "tribon"Citat från: "BigBadGrizzly"Citat från: "STENE"Bör kanske tilläggas att BBG's brute force inte är helt orginal... Den går som ett troll..Den går bättre än orginal, men jag tror jag blir ifrånkörd av 800:an iaf, troligtvis ingen jätteskillnad men dock ...fast de gör inget, för kawan är coolare! :wink:den kanske är coolare när du inte råkar komma åt 2wd / 4wd knappen :-)Ja de är en j-vla knapp o va dum! :evil: Måste fixa nåt litet lock eller nåt, så man slipper fastna där man inte behöver!
Citat från: "BigBadGrizzly"Citat från: "tribon"Citat från: "BigBadGrizzly"Citat från: "STENE"Bör kanske tilläggas att BBG's brute force inte är helt orginal... Den går som ett troll..Den går bättre än orginal, men jag tror jag blir ifrånkörd av 800:an iaf, troligtvis ingen jätteskillnad men dock ...fast de gör inget, för kawan är coolare! :wink:den kanske är coolare när du inte råkar komma åt 2wd / 4wd knappen :-)Ja de är en j-vla knapp o va dum! :evil: Måste fixa nåt litet lock eller nåt, så man slipper fastna där man inte behöver! Vad är det för fel på knappen ?
Citat från: "kenta"Citat från: "BigBadGrizzly"Citat från: "tribon"Citat från: "BigBadGrizzly"Citat från: "STENE"Bör kanske tilläggas att BBG's brute force inte är helt orginal... Den går som ett troll..Den går bättre än orginal, men jag tror jag blir ifrånkörd av 800:an iaf, troligtvis ingen jätteskillnad men dock ...fast de gör inget, för kawan är coolare! :wink:den kanske är coolare när du inte råkar komma åt 2wd / 4wd knappen :-)Ja de är en j-vla knapp o va dum! :evil: Måste fixa nåt litet lock eller nåt, så man slipper fastna där man inte behöver! Vad är det för fel på knappen ?Fan vet hur jag gör de, men på nåt sätt så lyckas jag stänga av 4wd när jag vänder lite på mig för att kolla var jag backar...och nu har de hänt så pass många gånger att de börjar bli lite irriterande. Sen är de ju faktiskt lite coolt också! :wink: