Ser inga problem att ha sin utrustning i signaturen. Inte för jag själv har det, utan det underlättar en del när man ber om hjälp tex. Dessutom; för min egen del väger ord från någon jag ser äger/ägt ett fordon jag har fundering kring, än någon som bara sitter och gissar. Då är det bra om det står i signaturen. Men det är förstås upp till var och en, om man vill skriva sin totala utrustningslista i signaturen. Så länge signaturen inte tar upp mer än 5-6 rader i normal upplösning, ser jag inte det som något problem. Större problem (om vi ska fokusera på problem) är irrelvant tjaft, eller internskämt i trådar som ingen utomstående förstås sig på, eller om det ens verkar höra till ämnet i fråga. "One liners" behöver skrivas ibland, men personer som endast vräker ur sig 1-5 ord i varje inlägg (Hydro behöver inte ta åt sig tex ) blir för mig lättare att uppfattas som spam. Divisen "hellre kvalitet än kvantitet" gäller för mig, även fast jag själv ibland kanske inte alltid fyller på med "klass 1"-material i forumet. /D
Är det verkligen relevant att veta att folk har en packlåda och handtagsvärmare? har man ett problem med tex handtagsvärmaren så nämner man i regel det i tråden som behandlar ämnet!:DFolk får gärna visa bilder och skryta om vad dom åker på. Det kvittar för mig.
Va kanon bra när ja kom in här men de har sen dess gåt neråt o om ett år typ så kommer denna sida sitta o tänka vad de va som gjorde att alla försvann
Vad har du bidragit med då?Tycker alla som klagar på forumet ska ställa sig den frågan...