Att outa Pelle som Raptorlover är ju som att svära i kyrkan.Pelle behövde ha en quad, snubblade över en raptor och är tillräckligt nöjd för att behålla den. Absolut inte besatt som vissa andra.RAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORRAPTORVa? ojdå, sa jag det högt...
näh den nya nu e ... sätta grizzly styret på kvadden. Ger mer svängvidd
Nytt gummi, nytt stift, nya backspeglar och rengjort luftfilter.. Bra jäkla sugen på att åka nu och testa greppet Däckmontören var ju inte för jävla smart, står max 15 psi på gummit = 1.03 Bar. Gubben hade tryckt i 2 bar bara hoppas gummit inte tog skada Wheelie baren får vänta, helt ärligt så förstår jag inte hur den skall monteras.. kollade lite, den gamla grab baren måste väck helt, problemet är ju att skärmarna o undertail sitter ju fast i den gamla... då måste jag sätta kapen i den gamla, för att spara fästena. osv osvImorgon blire åka av!
1 bar låter lite som maxtryck... Låter lite, men kan ha fel! Om det bara varit en kortare tid är det nog ingen fara Det brukar finnas brutala säkerhetsmarginaler på däck.