Undrar hur vi ska runda av denna diskussion nudå? Jag kan väl tänka lite att alla som äger, köper och säljer motorfordon borde vara myndiga. Bara för att det råkar handla om en försäljning förstår jag inte varför silkesvantar och filttofflor ska praktiseras. Jag har aldrig upplevt tonen som speciellt tråkig i någon säljtråd.Allt och alla måste alltid kunna ifrågasättas. Det är mitt valspråk. Min grundfrågeställning står fast; varför är det så hemskt att ifrågasätta detaljer vid en försäljning på ett forum?
Jag röstar på rent vett o etikett, ingen anledning o klanka ner på andras affärer. Konstruktiv kritik och hjälpsam anda bör vara slogan på detta forum.
Jag har försökt att hålla mig ifrån denna tråden då jag tycker den är så fruktansvärt låg. Den är inget annat än ett påhopp. Ni är ju värre än mig. Riktigt lågt. Och nu blir det väl ännu mera liv. Ja jag irriterar folk, ni känner inte mig och jag inte er. Vill ni inte ha mig här så är det bara att anmäla så får Rickard ta bort mitt konto. Hydro, nej jag känner inte killen även att det bara är 7mil mellan oss. Håller mig mera till 4x4 folket som är från dom krokarna.