Det beror ju helt på vad som exakt har hänt.Men troligen kommer det bli väldigt dyrt :/Pris på dela är väl ungefär som andra märkesmaskiner. Och finns ju en uppsjö av eftermarknads Ett tips! Tänkt dig lite för vad du säger till försäkringsbolaget. Det var en olycka.. Vad var det som gjorde att ni behövde bogsera den?
Vi fick bogsera den pga att variatorn hade tagit in vatten så remmen slirade(tror jag). Har inte rört atv:n efter olyckan. Ifall de vill se den hur den såg ut direkt efter. "Det var en olycka..." Vad menar du?
Okej, vilket oflyt Ne det jag har hört av vänner som erkänt de kanske gjort något som kunnat orsaka händelsen så har direkt försäkringsbolaget försökt hitta anledningar att inte behöva betala ut en ersättning. Så det bästa är kanske är att säga att det bara låste sig när du körde och du trillade av eller nåt "fintrimma sanningen lite"
Vi fick bogsera den pga att variatorn hade tagit in vatten så remmen slirade(tror jag).
Har man inte fyllt hela variatorn med vatten brukar det fungera att lägga i neutralen och varva motorn tills den slutar kasta ut vatten/dimma ur utandningsröret Sen är det bara fortsätta köra
Ja precis, lyckades med det gången innan;) men denna gången hade den tagit in mer, så valde att bogsera hem den och tömma. Var ändå nära hem, men det sket sig, hela atv:n gick åt skogen.. Aja nu letar jag renegade
Du kommer inte ångra ditt val om du handlar en Renegade
Jasså kör du det ne jag gillar utseende och motor Enda tråkiga, dem vägreggade är inte godkända för 2?!
Ja motorljudet och karaktär är värt mycket!Jag har en vägreggad 2009a Men Polisen har aldrig sagt något när jag skjutsat. Och kan inte tänka mig bötern är högre än skjutsa på en moppe?