Så du tycker raptorn är tråkig nu?
Var ute och hetsa kinesen ikväll, gick bra och var roligt.Gummit till 4x4 knappen frös, efter idiotkörning i 60 minuter ville inte cfen leka längre.Gick som en påse skridskor.Vila lite och köra fläkten i 10 minuter så var vi game igen (passade bra så jag kunde värma händerna mot slutdämparn lite)Måste sitta nått skit bak i dämparn för den blir verkligen jättevarm.Passade på att filma med gopron, som jag ställde in fel, filma mest backen.Fartkänslan försvinner ju rätt bra med kameran på hjälmen...Även om man ligger i 80 känns det som gammelmormors söndagstur till kyrkan.
Raptordämparen är väl också varm?
Inte alls som på cfen.På Raptorn blir inte ens kröken röd, på cfen såg man nästan igenom
Finns lite trådar om de, sitter en kat i kröken och en i dämparen.Slog ur min i kröken och köpte trechs "trimbox" och den sänkte avgastempen, går att mappa om den med. Fick aldrig någon röd krök på min.
Synd att man är så kass på att "skruva"... Det får nog vara som det är
Det är inga problem, dom är lätt skruvade och Pelle har ju erfarenhet av dom nu.Tyvärr kan det bli så varmt att dom tjuvstannar, hände för mig x antal gånger.
Man måste väl ändå skära upp ljuddämparn osv?
Ska du har ut den ur dämpare så måste man tyvärr de, den i kröken bankade jag ur.Var rätt bökigt att få ur den.