Han prioriterar ju lertrams istället för lugnmeck:
Lertrams/Myrtrams är grejer det Hell-man du skulle ta o prova en 4X4 maskin i skogen så tänker jag du pissar på (SC)Rap-torn
Han körde min grizzly i dalarna och man såg det ryckte i byxan lite. Fast kanske var för jag satt bakom? Aja hursom... Klåparkungen gillar ju inte skita ner sig utan de ska gå fort och brett! körtid-körtid!
kan ju bero på det hehe, men körtid ska jag lova att blir i skogen sist vi var ute hade vi körtid på ca 6 timmar och då var det en dag i skogen annars kan det fort bli några timmar till så är inte det körtid blandad med grilltid så vet inte jag.
Jag håller med finns få saker som går upp mot en hel dag i skogen! Men jag insåg nu att efter 2 år ensam med 4x4 så är det inte så roligt längre. De få gånger jag fick köra i skogen va inte värt kontra alltid komma efter när man åker med quadfolket vilket är 90% av resorna.
Du bor på fel ställe
Vi får se om du tycker kopplingen va så bökig efter du bytt k&kSe till o köp handskar till frugan, bra o ha när hon klämmer åt kolvringarna när du trär på cylindern