Så här se min ut.
11mil har gått min. Var bor du? Ska vi köra kanske nån dag? Jag känner en till kille som har beställt en likadant.
15 mil nu :-)Jag bor på Gotland tyvärr :-/
lite får långt
Hej,Ny på forumet och även atv världen.Har varit och provkört maskinen och blir nog en närmsta veckan.Hur tror ni 450in är som nybörjarmaskin?Mvh
I Borås med omnejd finns en hel del människor som är ute ganska regelbundet, jag försöker hänga med men tiden är ibland svår att hitta. Om någon är intresserad av att följa med ut och åka runt Borås så hojta till här så kan jag be en kille lägga med er i en facebookgrupp där ni ser vart och när det är dag att åka...
Delvis. De 5 fjädrarna i slungkopplingen(?) är bytta men verkstaden saknade verktyg för att kunna spänna den stora fjädern så jag får återkomma när det är gjort. Det har blivit lite skillnad i gasrespons och rapphet hittills, förväntar mig att det ska bli ännu bättre när allt är klart.På asfalt så har den blivit betydligt spårkänsligare (antagligen p.g.a. 12:orna fram) och det uppstår skakningar i styret över 50 km/h. Dessa nackdelar uppvägs dock av att man tar sig fram betydligt bättre än tidigare i terrängen.
Hur har det gått med ditt "clutch kit" har det gjort mycket skillnad ?Tror du att det gör sådan skillnad att maskinen skulle "stegra" med orginal hjulen ?