Om någon komenterar eller klagar så säger jag bara - Det måste vara han som bor på Billingen, för jag har aldrig gjort så. Kodstycke: [Välj]Shivaxl bor på Billingen
Shivaxl bor på Billingen
CiteraDet finns rötägg inom alla yrkeskårer. Många poliser är bra folk.Dock håller jag helt med om att de borde se till att lära sig lite om sitt jobb...japp det är väll så.. men för din egen skull.. om du hamnar i en piketbus efter ett par öl.. be till gud att dom snälla poliserna bara tar dej till fyllecellen.i vissa yrkeskårer finns det mer rötägg i en andra.
Det finns rötägg inom alla yrkeskårer. Många poliser är bra folk.Dock håller jag helt med om att de borde se till att lära sig lite om sitt jobb...
Får vi hoppas att du inte har gjort Nä allvarligt talat så tar jag det väldigt lungt i samhällen och där det är mycket folk,Men när man kommer ut på stora vägar så kör jag väl i samma fart som alla andra bilar.Sen finns det ju en viss skillnad på din och min sunfire
Tror aldrig polisen skulle få anledning att släpa in mig i en piketbuss, men skulle det hända får jag väl visa min officersleg. -vi brukar hålla ihop vi uniformerade röttägg Wink
Citat från: "shivaxl"Får vi hoppas att du inte har gjort Nä allvarligt talat så tar jag det väldigt lungt i samhällen och där det är mycket folk,Men när man kommer ut på stora vägar så kör jag väl i samma fart som alla andra bilar.Sen finns det ju en viss skillnad på din och min sunfire Nä du kan vara lugn, har ännu inte haft någon anledning att skylla ifrån mig. Har heller aldrig blivit stoppad av polisen och det kanske jag ska tacka dig för, eftersom du verkar ha tagit hand om den biten.
Det bästa man kan göra om polisen är efter än är att stanna å vara ärlig.
Citat från: "Libba"Det bästa man kan göra om polisen är efter än är att stanna å vara ärlig.De bästa är väl ändå att dra.De näst bästa därimot är att stanna å vara lite ärlig!:)
Citat från: "BigBadGrizzly"Citat från: "Libba"Det bästa man kan göra om polisen är efter än är att stanna å vara ärlig.De bästa är väl ändå att dra.De näst bästa därimot är att stanna å vara lite ärlig!:)jasså har du dratt många ggr då eller :?