Jag lämnade in 520-in på första service och betalade 1700 och hade egen olja till atv-n, vet inte om det är otur eller okunskap för jag o grabben åkte till en träff med bil o släp vilket va tur för när grabben kört 1-2timmar och stannade för att fika en stund och när han skulle åka så va det en oljepöl under atv-n, släpade hem den och drog åt oljefiltret och det gick i över 1liter olja på nya maskin........ så nu servar jag den själv i fortsättningen och hoppas att det inte blir några garantifel var och snackade med servicekillen och han sa att den tar inte skada av att det saknas "bara" 1liter.... känns inte bra och lämna maskinen där någe mer på service, men jag hittade en servicebok till 520 så fixat själv är inga problem synd på garantin men men den skär inte ihop iallafall om jag sköter om den själv .
Oki.. hittade serviceprogrammet.Variatorrem kontrollera;vid behov justera.Vid 100h och 200h eller 12mån och 24mån.
150mila servicen gjord och gick på 995:- Har nytt service ställe, lämnade maskinen innan jobbet och tog den med mig hem efter
Lät som ett bra pris vad är det som ska göras på 150 mila servicen? har precis haft in min på 50 mila servicen å fick betala 2013 kr för det..
Servade min idag, 2500 riksdaler.