Så sa en kompis till mig också... i alla år... ända tills hans knappt årsgamla Nissan Kincab fick totalras i motorn, trots service enligt konstens alla regler.Detta med motorras och nyp verkar vara klart överrepresenterat bland Kawa 750 och jag tror inte dessa förare är större klantar än alla oss andra.
Kloka ord! lyssna och lär
Hur är nya brute 750in mot x8an i prestanda någon som har jämfört? Ex acc vrid toppfart?
Jo 2,6 liter ska den ha.Men det har inte alltid hjälpt.Det är en kul men dyr maskin att äga o serva.Man tycker att dom kunde erbjuda utbytes motorer för oss med undermåliga motorer.min motor gav upp när ena ventilen gick av o skrotade första cylindern ,repede cylindern,kolven sprack.vevstaken skadades.m.m m.m
Jag har märkt att skriver man något bra om kawa på detta forum så måste man försvara sig.Många andra märkes ägare i taket.Då skrivs det om alla tänkbara fel som kawa brukar ha.Det är tråkigt att bara finns ett märke som aldrig går sönder can am .Det är synd att kawan blir så nedvärderad för det är en väldigt trevlig och pigg maskin på alla vis.