Dax för en rapport. Mätarn har nyss slagit om till 200timmar och 260mil. Inga fel alls att rapportera annat än mitt mystiska falska Belt larm som kommer ibland. Belt mikro brytarn (som finns inne i CVT kåpan) har jag elektriskt kopplat bort sedan länge så den har inget med saken att göra ändå kommer Belt larmet ibland. Verkar som att Belt larmet kommer när batt nivån är låg, t.ex efter mycket winscha. Det går alltid att resetta larmet. Jag har inga som helst andra problem att rapportera. Kör med 27tum däck, inget höjkit, orginal variator, HMF avgas och bränsle box. Kör ibland långa körningar i mycket hög hastighet ofta på max varv, men kör vanligen mest i terräng. Åker aldrig på bakhjulen och har aldrig dränkt maskinen. Så hade inte Belt larmet funnits hade det betyget blivit Noll fel, Noll krångel.
Från 2014 heter KVF 750 Brute Force också i Sverige.Såg bilder idag hos Åf på 2014 modellen, Brute Force dekaler på framskärmarna.I övrigt visste inte Åf om ev andra nya saker, troligen inget sa Åf.Min 2012 eps har nu fått service vid 260h/350mil och det behövdes en ny rem.Remmen var nersliten till min måttet 28mm.Annars inget annat att rapportera, maskinen tickar på och går och går,,,
Är kanske lite sugen på en Kawasaki nu när dom finsTill riktigt bra pris är ni nöjda?