Ingen 4-hjuling än säger jag...
Surt som fan, mest för din del.
Slutar väl med att man åker sparkcykel! När den inte tar sig fram längre, så slänger man upp den på ryggen Nej, skämt åsido...jag ville ju helst ha den INNAN jag bestämnde mig. Min tant gav mig 4-hjuls safari i 40-års present...det var då jag kom på idén....och hon fick bekräftat att jag kommit in i den omtalade krisen!!!Jag SKA ha en 4-hjuling...
Klart du ska ha 4-moppe. Efter den första så klarar man sig inte utan Haha kris eller inte, det är kul med leksaker fast man kan alltid skylla på att man måste ha den till trädgårdsarbete
Jo, jag har sagt att jag ska ploga med min....men problemet är att vi bor på plan 3 med en terass på 20 kvm....inte alla som plogar där!
Nu har jag gjort mjuka schackels i dyneema. Att sätta i fronten runt ramen sÃ¥ man har nÃ¥got att dra i!(Bild borttagen i citat, klicka för att se bild..)Gjorde själv av lite överbliven lina till vinschen. Hoppas det funkar.../M
Haha och tanten gick med på de?Värt ett försök att dra upp maskinen på terassen. Jag har ca 30m uppfart att ploga och det är tråkigt med skyffel, den brummar inget