Är det bara jag som har dom här problemen hela tiden eller är det så här med Linhai?
En kompis la en order hos Linhai Sverige för en vecka sedan och har fortfarande inte hört ett skit, inget om att ordern är emottagen eller nått. Samt ett par frågor som även de inte har besvarats...
Om jag ska ha något till min Linhai så skulle nog jag helst beställa via trech, dom kan nog få fart på leverantören bättre än en ensam konsument.
Vart idag uppringd av Jörgen på Linhai, och som jag kan se det har det varit problem med en del som dom inte får från fabriken men övriga delar inte är beställda av min ÅF, jag vart lovad ett samtal i morgon om hur det går och som jag förstod det skulle man trolla fram lite delar! Fick förtroende för Jörgen så jag hoppas att han löser detta så jag kan behålla min LH600 för den går jäkligt fint när allt fungerar! Startproblemet berodde på två kontaktatycken som inte satt som dom skulle, man ser Delphi boxen om man tittar in över vänster framhjulSå, nu har jag funnit lite hopp!!
Har du pratat med ÅF, kanske dags att ställa dom mot väggen.
Tycker att Jörgen o grabbarna på Scandimoto är bra att ha att göra med, men dom har haft en del tvivelaktiga ÅFáre som ställt till det en del, för mig bla, men dom har då inte tvekat att ställa att till rätta!