Citat från: The_Shadow^ skrivet 22 augusti 2011 kl. 06:35:07ok, inga andra kännetecken då? ser inte skillnad på en lerig maskin från en annan har säkert en bild på dig också, fick någon bild på en Renegade som dyker ner i lerhålet jag har led stripes som positionsljus och en gubbe på flaggan annars vet inte om det skiljer så mycket från andra renegades.
ok, inga andra kännetecken då? ser inte skillnad på en lerig maskin från en annan har säkert en bild på dig också, fick någon bild på en Renegade som dyker ner i lerhålet
Stilstudie Can-Am
Citat från: Pegazus_Online skrivet 22 augusti 2011 kl. 09:31:13Citat från: The_Shadow^ skrivet 22 augusti 2011 kl. 06:35:07ok, inga andra kännetecken då? ser inte skillnad på en lerig maskin från en annan har säkert en bild på dig också, fick någon bild på en Renegade som dyker ner i lerhålet jag har led stripes som positionsljus och en gubbe på flaggan annars vet inte om det skiljer så mycket från andra renegades.Bild 3 i denna tråd alltså japp japp, skrev fel förut . skrev bild 2 men det skall vara 3
KANON jag har fastnat på 3 bilder. skitfina tack så mycket. orage jacka grå atv med en extralampa frampå.